сряда, 18 септември 2013 г.

Блиц със Стефани Попова: Тора Бергер отново ще е №1 в Световната купа

Биатлонистката от националния ни отбор Стефани Попова отговори на въпроси преди задаващия се сезон за Световната купа и зимните олимпийски игри в Сочи през февруари следващата година.

- Как до момента протича подготовката Ви за предстоящия сезон и какво очаквате от него?

- Като цяло много добре. В момента се намирам в Рамзау -Австрия на подготовка на ски. Тази година е много важна за мен, защото е последната ми година при девойките. Надявам се на по-добри класирания на европейското първенство за девойки в Чехия, както и на юнушеското световно в Америка. Надявам се тази година да помогна с повече точки на моя отбор както на европеиски така и на световни купи.

- Коя състезателка при жените според вас може да спечели Световната купа?

- Разбира, се че любимата ми спортистка Тора Бергер!

- България ще има само една биатлонистка в Сочи, смятате ли, че това можете да бъдете Вие?

- Аз съм реалист, не смятам че съм достатъчно добре подготвена за такова голямо състезание. Тази година имам други цели. Все пак съм на 20 г.

Николай Георгиев, football24.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар